Bli medlem på Tyifjord!

MEDLEMSKAMPANJE 2014

Bli medlem på Tyrifjord!
– valgt av NGF til å arrangere NM 2014

"Tyrifjord Golfklubb er et herlig og avstressende sted for golf. Øya er en oase av naturopplevelse og kultur. Denne perlen av en golfbane ligger så flott til som noen bane kan, i dette naturskjønne landet. Kvaliteten på greener og fairways er velkjent. "En rekke vakre hull på back nine. I kafeteriaen spiser du godt og rimelig. I proshop er utvalget av klær, køller og alt det andre golfere trenger, både omfattende og prisgunstig" - Norsk Golf.
Alt. 1
GREENFEE  2 MEDLEMSKAP
- et gunstig medlemskap uten binding

kr 1.990,-

Tilbud – kr 1.490,-

Vi forstår at du kanskje har begrenset tid for golf, MEN når du bestemmer deg for å spille golf - VELG TYRIFJORD - valgt av NGF til å arrangere NM 2014.

Nytt for 2014
Tyrifjord har et begrenset tilbud til golfere som ikke spiller så ofte. Hvis du ønsker å spille flere runder, spiller du til medlemsgjest greenfee (kr 450/550).

Våre Greenfee 2 medlemskap er konkurransedyktig priset og gir deg ikke bare et EGA handicap med 7 dagers forhåndsbooking i Golfbox, men også 2 runder golf inkludert i prisen.

Alt. 2
UBEGRENSET GOLF
 -et gunstig medlemskap uten binding

kr 10.150,-

Tilbud – kr 6.990,-

Vårt Ubegrenset Golf medlemskap er konkurransedyktig priset for deg som spiller mye golf. Det gir fritt spill hele sesongen.

Spill så mange runder du vil NÅR DU VIL!
Spill bare ni hull NÅR DU VIL!
Spill fire hull for trening NÅR DU VIL!
Tyrifjord har et begrenset tilbud til deg som spiller mye golf.

Alt. 3
2 for 1 MEDLEMSKAP
- et gunstig medlemskap for par uten binding

kr 20.300,-

Tilbud - kr 10.150,-

NYTT FOR 2014
Tyrifjord har et begrenset tilbud til par som spiller golf.

Vårt 2 for 1 medlemskap er konkurransedyktig priset for par som bor på samme addresse. Det gir to EGA handicap med 7 dagers forhåndsbooking i Golfbox, men også fritt spill for to voksne.

Spill så mange runder som dere vil NÅR DERE VIL!
Spill for eksempel bare ni hull NÅR DERE VIL!
Spill for eksempel fire hull for trening NÅR DERE VIL!

Vårt 2 for 1 medlemskap er også en perfekt mulighet for par å komme i gang med golf.

Viste du at Tyrifjord er rangert blant de topp 200 golfbaner i 'Continental Europe'?

Norske baner i 'THE NEXT 100' - Tyrifjord, Oslo, Miklagard, Moss&Rygge og Kragerø.

Viste du at Tyrifjord er en av Svensk Golfs favoritt baner i Oslo området?

‘Naturopplevelsen är slåendevacker med fjorden och bergen.’

Ordinær pris for medlemskap er kr 10.150,- (kr 2.500 innmeldingsavgift + kr 7.650 årsavgift).
Tilbudene gjelder kun hvis du ikke har vært medlem på Tyrifjord i de to siste årene.

Happy Golfing
TYGK