Hvorfor bli medlem i Tyrifjord Golfklubb?

en unik golfopplevelse
"Tyrifjord Golfklubb er et herlig og avstressende sted for golf. Øya er en oase av naturopplevelse og kultur. Denne perlen av en golfbane ligger så flott til som noen bane kan, i dette naturskjønne landet. Kvaliteten på greener og fairways er velkjent. "En rekke vakre hull på back nine. I kafeteriaen spiser du godt og rimelig. I proshop er utvalget av klær, køller og alt det andre golfere trenger, både omfattende og prisgunstig" - Norsk Golf.

VI HAR DET!
10 gode grunner for medlemskap i Tyrifjord Golfklubb

1.       Hvis du ønsker å spille golf i et avslappet, vennlig miljø … VI HAR DET!
2.       Hvis du ønsker å spille golf sosialt med din mann/kone ... vi har det … FANCOURT MIXED
3.       Hvis du ønsker å forbedre din golf … vi har det ... TYRIFJORD COACHING
4.       Hvis du ønsker å komme i gang med golf ... vi har det … HAPPY GOLFING
5.       Hvis du ønsker å spille golf som en idrett … vi har det … MEDAL SERIEN
6.       Hvis du ønsker å spille golf fort ... vi har det ... 4 ER NOK!
7.       Hvis du ønsker å spille med andre kvinner ... vi har det … DAMEGRUPPEN
8.       Hvis du ønsker å spille med mer erfarne golfere … vi har det … SENIORGOLF
9.       Hvis du ønsker å reise til spennende golfdestinasjoner ... vi har det ... KLUBBREISER
10.   Hvis du ønsker  en erfaren, profesjonell stab i admin, proshop, og på banen … VI HAR DET!

BLI MEDLEM I DAG!

MEDLEMSFORDELER
·        Du kan bestille en starttid 7 dager før spill
·        Dine gjester spiller til reduserte priser
·        Vi investerer i  våre medlemmer (se Happy Golfing, Coaching)
·        Vi samarbeider med andre klubber i Oslo-området hvor våre medlemmer spiller til reduserte  greenfee priser.

GOLFBANEN
·        Vi investerer i vår bane og har en 10 års MASTERPLAN for fremtidige forbedringer på golfbanen.
·        Vi har en profesjonell  greenkeeping stab med over 100 års erfaring i golf.
·        Kvaliteten på våre greener og fairways er velkjent.

VÆRET
·        Storøya har 32% mindre nedbør i året sammenliknet med Oslo. Kilde: Meteorologisk Institutt.
·        Ofte skinner sola på Storøya når det regner i Oslo - sjekk webkamera på hjemmesiden!

ØKONOMI
·        Tyrifjord golfklubb har en sunn økonomi med ekstremt lav gjeld som betyr at vi har en sikker fremtid i et ellers turbulent marked.

BLI MEDLEM I DAG!

Fyll ut innmeldingskjema og send til post@tyrifjord-golfklubb.no.
Hvis du har noen spørsmål kontakt oss på tlf.32161360