Velkommen! Logg inn  eller  opprett en brukerkonto

Høst Treff

Publisert: 12. september 2016  av Adm.

Årets siste turnering går lørdag den 1 oktober. Bli med og støtt klubbens aktiviteter og bli kjent med andre medlemmer!

Spilleformatet i år er SHAMBLE med 3 eller 4 mannslag og vi har plass til 88 spillere med først-til-mølla prinsippet. Man kan enten melde på et helt lag eller melde seg på som singel spiller. Da setter vi sammen lagene.

Startavgiften for deltagelse er kr 250,- per spiller som inkluderer lunsj etter turneringen og i tillegg får du godt humør og forhåpentlig flott vær. Greenfee for gjester er kr 495,-. For å gjøre registrering på turneringsdagen enklere, har vi forhåndsbetaling av startkontingent i Golfbox når du melder på deg eller ditt lag.

Høst Treff

1. oktober

shotgun start kl 09.00

Påmeldingsfrist - 26. september kl. 23:59

Påmelding kan gjøres allerede nå på Golfbox eller proshop tlf.32161360

Maks antall deltakere er 88

KLIKK HER FOR MER INFORMASJON OG PÅMELDING

SPILLEFORMAT - SHAMBLE
Spilleformat er 3 / 4 mannslag SHAMBLE, stableford i en samlet klasse for lag. Hvert lag skal sammensettes av 3 eller 4 deltagere med fullt spillehcp.
SHAMBLE kombinerer elementer av en scramble og vanlig stableford slagspill.
- Som en scramble, alle på laget slår sitt utslag, og det beste utslaget velges.
- MEN fra det beste utslaget, spiller ALLE på laget sin egen ball på sitt eget spillhcp.
- KUN lagets beste individuelle stablefordscore per hull er tellende for lagscoren.

PÅMELDING
     Bindende påmelding og betaling i Golfbox, eller i proshop innen. Maks antall deltakere er 88.

PÅMELDINGSFRIST
     Mandag 26. september kl 23.59. Førstemann til mølla - startfeltet er kun 88 spillere!

STARTKONTIGENT
     Startkontingent er kr 250/spiller og inkluderer lunsj og kaffe etter runden. Gjester betaler i tillegg greenfee på kr 495,-.

PREMIERING
     Etter runde er avsluttet møtes vi alle sammen på terrassen, spiser, og vi premierer 20% av lagene.

AVMELDING
     Ingen refusjon av startavgift etter tirsdag 27. september kl 18.00.

GJESTER
     Hvis du ønsker å ha en gjest med deg greenfee vil være kr 495,-.

PREMIEUTDELING
     Innen 30 min etter siste laget kommer inn.
  Velkommen til en hyggelig dag på banen!

Sparebank 1
Sundvollen Hotell