Hjelp til greenduk

Publisert: 21. mars 2017  av Adm.

Våren er i luften og golfsesongen nærmer seg!

Snøen er nå så godt som borte på greenene og vi i gang med forberedelsene til baneåpning.

HJELP TIL GREENDUK
     Pga tildlig vår, våre sesongarbeidere på golfbanen har ikke kommet ennå og Ian Ross, vår head greenkeeper,  kan trenge  assistanse på kort varsel for å legge duker over alle greenene og senere ta dem av igjen.

Vi skjønner at det kan være vanskelig å kommittere seg til noe som ikke har en fastsatt dato, men derfor trenger vi mange positive tilbakemelding slik at det er mulig å tromme sammen en gruppe når vi trenger det.

Har du mulighet til å hjelpe oss – vennligst send mail og mobil nr til bente@tyrifjord-golfklubb.no så tar vi kontakt om/når det blir behov.

Vinterbanen
      Med de riktige værforhold forventer vi at vi kan snart åpne vinterbanen igjen. I øyeblikket ønsker vi å beskytte golfbanen fra unødvendige skader før starten av golfsesongener. Gresset er vått og i noen områder fortsatt frosset under overflaten.

Driving range
     Driving rangen er åpen med selvplukk frem til vi får vanningsanlegget igang. Det er en bøtte med vann tilgjengelig til å vaske rangeballene hvis nødvendig.

Dugnad
     Vi vil komme tilbake snart med en dato for årets dugnad.

Vi ses på banen!

Happy Golfing