Mixed Golf @ Tyrifjord

Publisert: 19. mai 2017  av Adm.

Spill Mixed Golf @Tyrifjord og vinn en ukes opphold og golf på vakre Pezula Resort i Sør Afrika!

Mixed Golf @Tyrifjord

en åpen golf konkurranse for par

Hva er Mixed Golf?
     Mixed Golf @Tyrifjord er uhøytidelig, åpne par turneringer og hver måned spiller vi forskjellig format.

Hvert mixed lag består av en mann og en kvinne. Delta med en partner fra familien eller en venn og spille på vår fantastiske baneDette er en åpen konkerranse og gjester betaler KUN kr 495 i greenfee.

For hver deltagelse legger vi ett lodd med ditt navn i trekningen og for hver gang du deltar øker dermed sjansen for at du vinner turen til Pezula Resort i vinter.

Mangler du makker så meld deg på alene til proshopen (tlf.32161360) så fikser vi makker til deg.

MEDLEMSTILBUD

Pezula Ultimate Golf - low season (pdf)

Pezula Ultimate Golf - high season (pdf)

Mer informasjon om Pezula Resort får du på www.pezulagolf.com.
Når?
     Mixed Golf @Tyrifjord går på en søndag i hver måned fra mai-september (se her for alle datoer og terminliste).

Startavgift?
     Startavgiften er kr 100  per pers.

Premier?
     Premier hver måned vil bli i form av sørafrikansk vin og alle som deltar vil motta et lodd i trekningen til Pezula Resort i Sør Afrika.

Starttider?
     Starttider vil være fra 10:00 til 11:50. Påmelding i proshop eller Golfbox innen fristen som er mandag kl. 23:59 før den enkelte turnering.

Hvor mange lag?
     Vi har plass til 24 lag – først til mølle!

OBS! Vi har plass til kun 24 par!

Reisebrev fra en tidligere vinnerpar

"Mixed Golf" - turneringen med Norges flotteste deltakerpremie! - Bent Hinze

<<Den siste søndagen i hver måned arrangeres Mixed Golf-turneringen på Tyrifjord, og for hver gang du er med i denne sosiale turneringen, får du et lodd i trekningen av Norges flotteste deltakerpremie; Opphold for 2 personer i en uke i Sør-Afrika.

Sør-Afrika er et spennende land, og det er mange muligheter for opplevelser som er veldig annerledes enn hva vi er vant til, enten det er safari, strutseridning eller besøk på vingårder.

Vi valgte å reise i februar og opplevde deilig sommer uten stekende varme. Vi drar gjerne tilbake!

Med ønske om god deltakelse i "Mixed Golf" og husk at turneringen er uhøytidlig moro og virkelig Happy Golfing!>>

Bent og Marianne Hinze