First Class Golf i 2018

Publisert: 28. januar 2018  av Adm.

First Class Golf er en samarbeidsavtale mellom 6 ledende klubber for å gi sine medlemmer svært gode priser å spille på hverandres baner.

Har du minimum et BASIS eller FAMILIEmedlemskap på Tyrifjord kan du benytte vårt First Class Golf (FCG) samarbeid med følgende klubber - Miklagard, Losby, Nøtterøy, Kongsvingers og Gamle Fredrikstad.

Med First Class Golf kan du spille 5 av det ypperste baner norsk golf har å by på til
meget gunstig greenfee priser.

FCG INVITATIONAL (2-manns lag)
     Alle FCG klubber arrangererer sin egen turnering som en del av FCG Invitational. To lag fra hver turnering og vinneren av Order of Merit går videre til The Grand Finale som avvikles i oktober på en «storslagen» bane i Europa.

Vi kommer tilbake med fullstendig priser og vilkår når dette foreligger i god tid før sesongen starter.