Ã…pningstider i mai

Publisert: 7. mai 2024  av Anna Crawford

Mai er en måned fylt med lys og glede, og selvfølgelig flere helligdager som gir oss ekstra tid til å nyte vårens friskhet. På Tyrifjord Golfklubb ønsker vi at alle våre medlemmer og gjester skal få mest mulig ut av disse fridagene. Følg med på Åpningstider under Banestatus og Bursdagsgolf.

Våre åpningstider i mai er nøye planlagt for å sikre at alle får en sjanse til å nyte golfbanen og klubbens fasiliteter. Her er en oversikt over de tilpassede åpningstidene for administrasjonen og proshoppen:

Administrasjonen / kontoret:
Åpent mandag til fredag fra kl. 10:00 til 15:00, vi har driftsmøte hver mandag kl 11:00-11:30.

Proshop og Booking:
Åpent mandag til torsdag fra kl. 10:00 til 18:00.

Fredager fra kl. 10:00 til 16:00.

Lørdager, søndager og på røde dager fra kl. 10:00 til 16:00.

Vennligst merk spesielt at den 17. mai, vil proshoppen være stengt.

Restaurant Avika:
Åpent mandag til fredag fra kl. 10:00 til 20:00.

Her kan du nyte deilige måltider etter en runde på golfbanen eller bare slappe av med vakker utsikt over omgivelsene.

I helgene og på røde dager utvider vi åpningstidene til kl. 09:00 til 20:00, slik at du kan benytte deg av lengre dager og varmere vær for et måltid i godt selskap.

Spesielt på vår kjære nasjonaldag, den 17. mai, vil Avika ha justerte åpningstider fra kl. 12:00 til 19:00. Vi oppmuntrer alle til å delta i feiringene og nyte et festmåltid hos oss enten før eller etter toget.

KiH – Klubbhuset i Hønefoss

Vårt innendørs simulator senter, KiH, i Hønefoss, tilbyr topp moderne golfsimulatorer for å forbedre spillet ditt eller nyte en runde golf uavhengig av værforhold. Vi er utstyrt med to Foresight simulatorer:

Sim 2 eller The Hawk er fortsatt tilgjengelig for bruk hver dag fra kl. 09:00 til 22:00. Dette gjelder både for våre KiH Årskort-brukere og alle andre medlemmer. Det er en perfekt måte å holde golfspillet i gang uansett vær.

Sim 1 eller The GC Quad har blitt flyttet til vårt SwingStudio på Storøya for sommeren og er tilgjengelig for bruk når du booker en leksjon med våre trenere, Paul eller Aqeel. Dette er en ideell mulighet til å finpusse teknikken med noen av de beste treningsverktøyene tilgjengelig.

Våre simulatorer tilbyr en unik og verdifull treningsressurs som kan hjelpe både nybegynnere og erfarne golfere å forbedre sitt spill. Ikke gå glipp av muligheten til å utvikle dine golfegenskaper hos oss i KiH!